PDA

View Full Version : Dutch members - Please help - Reward



noel157
29th August 2008, 15:20
A close friend of mine in Holland had his car stolen on Thursday evening in the Utrecht area.
Can you please post the following details on any Dutch motorsport / car forums please. As you can see there is a large reward for information.
Many thanks
Noel

Beste Mensen,

Gisterenmiddag heb ik een proefrit gehad met mijn X5, de auto werd opgehaald door een keurig uitziende man die hem niet meer heeft teruggebracht. De man noemt zichzelf Eikelboom maar blijkt achteraf de identiteit van deze man uit IJmuiden te hebben gestolen. Het Rijbewijs wat de beste man achterlaat betreft een gefotoshopt exemplaar, want de echte meneer Eikelboom heeft nooit een nieuw creditcard formaat rijbewijs gehad. De nummers kloppen en de foto is van de Boef .
Na wat onderzoek blijkt ook dat hij 23 juli jl. een Mercedes ML 280 (46-ZP-RP) op exact gelijke wijze heeft meegenomen bij Stern Mercedes Benz in Zuid Oost. We hebben dus te maken met een gewiekste oplichter. Bijgaand tref je een kopie aan van dit rijbewijs, ik wil je vragen met mij contact op te nemen mocht je wat zien weten of herkenen in bovenstaand verhaal.

De auto betreft een BMW X5 high executive, zwart met beige leer en sportpakket
met kenteken : 45-XR-LG
Chassisnummer (zichtbaar in het voorraam) : WBAFB72010LY98274

Mocht jou tip de reden zijn voor het terugvinden van MIJN auto ontvang je een beloning van 10.000 Euro!

Heb je vragen hoor ik het graag!

Jeroen van den Berg

Office +31 (0) 346 259 082
Mobile +31 (0) 629056061